تیم کشتیار همواره در جهت بهبود کمی و کیفی خدمات خود پذیرای صدای مشتریان است، کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم صفحه تماس با ما را تکمیل نمایید تا ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم، معمولا دوستان واحد مشاوره و فروش پاسخگوی شما خواهند بود.
سوالات عمومی
کشتیار یک سامانه مدیریت مزرعه از طریق ماهواره و هوش مصنوعی است که به کاهش هزینههای نهادهها و آبیاری، افزایش بهرهوری و سود محصول و همچنین پایداری زمین کشاورزی کمک میکند.
با پایش وضعیت زمین و مشاهده تغییرات در کلیه مراحل رشد محصول (در بازههای ۳ الی ۵ روزه) با دقت ۱۰۰ متر مربع (۱۰ در ۱۰) و اطلاع دائم از وضعیت هوایی (هر یک ساعت)، جلوی بسیاری از ضررهای مالی کشاورزی که ناشی از تنشها، آفات یا تغییرات جوی ناگهانی و غیرمنتظره است گرفته میشود و نهایتاً زمین عملکرد بهتری خواهد داشت.
امروزه در کشاورزی مسائل و چالشهای فراوانی وجود دارد، سامانه کشتیار بهعنوان دستیار هوشمند و ابزار کشاورزی دقیق میتواند پاسخگوی بخشی از این چالشها و نیازها باشد.
به صورت کلی خیر. سامانه کشتیار در واقع ابزاری است که به بالا بردن دقت در تصمیمگیریهای کشاورزی کمک میکند، اما آنچه افزایش یا کاهش کلی عملکرد زمین کشاورزی را مشخص میکند، مجموعه اقدامات کشاورز در دورههای مختلف رشد محصول و توجه وی به توصیههای کارشناسان است.
بله. در تمامی مراحل کار با سامانه کشتیار، از ثبت نام اولیه تا نحوه کار با خدمات داخل سامانه و تحلیل شاخصها و تصاویر، واحد فروش و پشتیبانی ما همراه شما است و آموزشهای لازم را به شما ارائه میدهد.
پلتفرم ما بر روی سرورهای امن اجرا میشود و اتصالات کاملاً رمزگذاری شده است. دادههای شما برای هیچ هدف دیگری غیر از روشهای توضیح داده شده استفاده نخواهد شد و شامل اطلاعات شخصی قابل شناسایی نمیشود.
ما از فرصتهای تجاری و همکاری استقبال میکنیم! اگر ایدهای را در ذهن دارید که میتواند منجر به شکلگیری همکاری میان شما و ما شود، لطفا از طریق jobs@keshtyaar.ir با ما در ارتباط باشید تا در خصوص این موضوع بیشتر و دقیقتر صحبت کنیم.
سوالات فنی
ابتدا باید [اینجا] ثبت نام کنید. پس از اولین ورود به سیستم، بخش تصاویر ماهوارهای را خواهید دید؛ جایی که در آن میتوانید از طریق نوار جستجو، منطقه خود را پیدا کرده و محدوده زمین را به صورت یک چندضعلی روی نقشه ثبت کنید.
دسترسی ما به سرورهای ماهوارههای سنجش از دور به ما اجازه میدهد تا اطلاعات خام را دریافت کنیم، در وهله بعد تیم فنی ما تصاویر و اطلاعات دریافتی را پردازش میکنند و سپس در اختیار کاربران قرار میدهند. بنابراین سامانه کشتیار، وسیله دسترسی شما به دادههای پردازش شده و قابل استفاده است.
خیر. شما برای ورود به سامانه و استفاده از خدمات آن به اتصال اینترنت (ثابت یا همراه) نیاز خواهید داشت.
ابتدا باید ببینیم در کدام مراحل رشد گیاه هستیم و کدام شاخص را مورد بررسی قرار میدهیم. گاهی نواحی قرمز به علت کوچکی گیاه یا سن کم درختان هستند و گاهی ممکن است نشاندهنده تراکم گیاهی پایین در نواحی باشند.
در حال حاضر عملیات سامانه کشتیار بر اساس اطلاعات دریافتی از ماهوارههای Sentinel 1 و Sentinel 2 و Landsat 8 انجام میگیرد.
تصاویر سرویس Google Maps تصاویر هوایی یا ماهوارهای خام و پردازش نشدهای است که اغلب کاربردی عمومی دارد و همچنین به دلیل تحریمهای اخیر، در حال حاضر در محدوده کشور ما بهروز نمیشود. اما تصاویری که در پنل کشتیار به شما نمایش داده میشوند، شامل اطلاعات تخصصی کشاورزی از جمله شاخصهای گیاهی گوناگون هستند که به صورت طیف رنگی قابل مشاهدهاند و ۳ الی ۵ روز یک بار نیز بهروزرسانی میشوند.
ما دادههای هواشناسی را از چند ایستگاه مختلف دریافت میکنیم و میانگین آن را بهعنوان عددی دقیقتر از دمای کنونی یا دما و شرایط آبوهوایی آتی در سامانه به شما نمایش میدهیم.
نوع علف هرز و یا نوع آفات و بیماری گیاهان از طریق تصاویر ماهوارهای قابل تشخیص نیست و مستلزم بازدید میدانی است، اما سامانه کشتیار شما را از وجود این قبیل مسائل در هر نقطه از زمین مطلع میکند تا در مرحله بعد، اقدام لازم صورت بگیرد. شایان ذکر است که کارشناسان کشتیار بر اساس تجربه و تخصص، قادر هستند تا در زمینه شناسایی نوع تنش بوجود آمده به شما مشاوره بدهند.
در حال حاضر خیر.
سوالات مربوط به بخش فروش
شما میتوانید به صورت کاملا رایگان در سامانه ثبت نام نموده، زمین خود را ثبت کنید و از بخش پایه خدمات پنل استفاده کنید. برای بهرهمندی از امکانات و خدمات بیشتر، باید با انتخاب یکی از طرحهای اشتراک حساب کاربری خود را ارتقا دهید.
بله. هنگامی که ثبت نام اولیه را انجام دادید، میتوانید در هر زمان حساب کاربری خود را به حالت استاندارد، پیشرفته یا سفارشی ارتقا دهید تا به ویژگیهای بیشتر دسترسی پیدا کنید.
021-44251037 – 021-28426521