دانلود و پشتیبانی

تیم کشتیار همواره در جهت بهبود کمی و کیفی خدمات خود پذیرای صدای مشتریان است، کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم صفحه تماس با ما را تکمیل نمایید تا ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم، معمولا دوستان واحد مشاوره و فروش پاسخگوی شما خواهند بود.

اطلاعات تماس
تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی
info@Keshtyaar.ir
09192315521/021-28426521
سرمایه‌گذاری موفق هلدینگ پرسال و کشتیار

سرمایه‌گذاری هلدینگ پرسال بر روی استارتاپ فضاپایه کشتیار

اخبار قرارداد همکاری جدیدسرمایه‌گذاری موفق هلدینگ پرسال با کشتیار 

همکاری دیگری بین شرکت‌های متخصص و متعهد در راستای پیشرفت و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا شکل گرفته است و در این خبر به بررسی جزئیات این موضوع می‌پردازیم.

سرمایه‌گذاری موفق هلدینگ پرسال بر روی استارتاپ فضاپایه کشتیار

همکاری هلدینگ پرسال با استارتاپ فضاپایه کشتیار در راستای سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی شکل گرفت.

سرمایه‌گذاری موفق هلدینگ پرسال بر روی استارتاپ فضاپایه کشتیار

سرمایه‌گذاری موفق هلدینگ پرسال بر روی استارتاپ فضاپایه کشتیار

باعث افتخار است که این هلدینگ بزرگ با ربع قرن تجربه مدیریت کسب و کار، از ایده‌ی کشاورزی دقیق کشتیار حمایت نموده و دانش کسب و کاری خود را علاوه بر سرمایه، در قالب پول هوشمند در اختیار تیم کشتیار قرار داده است.

در همین راستا میان گروه سرمایه‌گذاری پرسال و استارتاپ کشتیار قرارداد همکاری تازه‌ای امضاء شد و کشتیار به جمع استارتاپ‌های پورتفولیوی پرسال پیوست.

کشتیار تمامی تلاش خود را در جهت برآورده‌سازی اهداف و راهبردهای هر دو مجموعه انجام می‌دهد.

محصول کشتیار ‫‪، یک سامانه تحت وب برای مدیریت هوشمند زمین‌های کشاورزی است که با استفاده از تصاویر ماهواره‌های سنجش از دور و در کنار دانش کشاورزی راهکارهایی را برای افزایش عملکرد و تولید محصولات کشاورزی ‫ارائه می‌دهد.

داده‌های ماهواره‌ای به صورت نقشه‌های کاملاً ساده، قابل فهم و کاربردی جهت افزایش تولید و بهره‌وری در زمین‌های‌ کشاورزی در اختیارکشاورزان قرار می‌گیرد.

کشتیار پلی است میان تکنولوژی و کشاورزان که تلاش می‌کند به روزترین فناوری‌ها را در زمین‌های کشاورزی به کارگیرد.

درواقع اصلی‌ترین کار کشتیار نظارت ماهواره‌ای بر سلامت و رشد گیاه است و با ارائه هشدارها و توصیه‌های مربوط به زمین، کشاورزان را در مدیریت دقیق زمین‌های زراعی یاری می‌کند.

کشتیار به عنوان دستیار هوشمند زمین‌های کشاورزی به پایش دقیق و به هنگام مزارع می‌پردازد و اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار کشاورزان عزیز کشورمان قرار می‌دهد.

در واقع با استفاده از سامانه تحت وب کشتیار می‌توان در هر هکتار داده‌های مربوط به 100 نقطه را بررسی و آنالیز نمود.

ایده کشتیار در سال 97،  با حضور در یک رویداد کارآفرینی با موضوع کاربرد فناوری‌های فضاپایه بر روی زمین شکل گرفت. هسته اولیه شکل‌گیری تیم کشتیار در زمینه هوا و فضا تخصص داشتند و با گذر تدریجی زمان، افراد خبره‌ای در حوزه‌های مختلف کشاورزی، فنی، مدیریت، فروش و … به تیم اضافه شد.

سر کار خانم سارا میرشکاری، مدیر عامل استارتاپ فضاپایه کشتیار درباره تجربه‌ی خود از همکاری با گروه سرمایه‌گذاری پرسال این چنین گفت “تمامی اقدامات و تصمیماتی که برای کشتیار گرفته می‌شود، صرفاً در جهت پیشرفت و رشد بهینه آن است و همواره تمامی تلاش خود را نمودیم تا هدف از سرمایه‌گذاری تنها دیدگاه اقتصادی نباشد؛ در واقع این نیاز حس شود که همانند سایر کشورهای مدرن می‌بایست از تکنولوژی سنجش از دور و ماهواره استفاده گردد.

خوشبختانه هلدینگ پرسال فرآیند سرمایه‌گذاری خودشان را بسیار دقیق انجام می‌دهند و تأثیر بسیار مثبتی در رشد و شکل‌گیری درست کشتیار داشتند.

هم‌چنین در تمامی مراحل گام به گام همراه ما بودند و نهایت حمایت و پشتیبانی را از ایده ما داشتند. “

هم‌چنین ایشان ضمن ابراز خوشحالی از شکل گرفتن این همکاری اضافه کردند که “با توجه به این که هلدینگ پرسال، شرکتی با تجربه و خوش‌نام در حوزه کشاورزی است و دید بسیار خوبی بر بازار داخلی و خارجی داشته است، می‌تواند به رشد کشتیار بسیار کمک کند.

بنابراین با وجود تمایل سرمایه‌گذاری برخی از سرمایه‌گذاران در حوزه مربوطه، گروه سرمایه‌گذاری پرسال، تمامی پارامترهای لازم یک سرمایه‌گذار فوق‌العاده را داشتند و در این مسیر مثل یک شریک به ما بازخورد دادند تا بتوانیم کسب‌وکار خود را توسعه دهیم و واقعاً فرصت بی‌نظیری را برای ما خلق کردند.”

یکی از تفاوت‌های اصلی میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران خطرپذیر شرکتی، نوع نگاه‌شان نسبت به کسب سود از استارتاپ‌ها است.

گروه سرمایه‌گذاری پرسال تحت عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر شرکتی در راستای تسریع و تسهیل دستیابی به اهداف استراتژیک خود از استارتاپ کشتیار بهره می‌برد و از آن جایی که کشتیار به اهداف استراتژیک پرسال در حوزه‌های کشاورزی و معدن نزدیک است، این موضوع باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

در راستای سؤالی که از سرکار خانم مینا شاه‌ویری سرپرست گروه سرمایه‌گذاری پرسال در مورد علت سرمایه‌گذاری آن‌ها بر روی استارتاپ فضاپایه کشتیار پرسیده شد، ایشان چنین پاسخ دادند: “با توجه به شاخص‌های ذهنی و مؤلفه‌های فکری سرمایه‌گذاری پرسال، تیم جایگاه بسیار ویژه‌ای در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری ما دارد.

اعضای تیم کشتیار بسیار مکمل یکدیگر می‌باشند و تخصص‌های مختلف در کنار هم قرار گرفته است؛ بنابراین این انسجام همیشگی نظر ما را به خودش جلب کرد.

هم‌چنین در کنار اهمیت ویژه‌ی تیم، پارامترهایی از قبیل مقیاس‌پذیری، اندازه بازار و محصول هم حائز اهمیت می‌باشند که خوشبختانه کسب و کار کشتیار بسیار مقیاس‌پذیر است و بازار جهانی بسیار خوبی دارد و تحت تأثیر محدودیت‌های جغرافیایی قرار نمی‌گیرد و می‌تواند کسب و کار خودش را در سطح بین المللی توسعه دهد.”

هم‌چنین ایشان در ادامه گفتند: “یکی دیگر از پارامترهای حائز اهمیت در سرمایه‌گذاری پرسال مرتبط بودن استارتاپ با حوزه‌های استراتژیک آن‌ها است. این به این معنی است که پرسال به دنبال حوزه‌هایی می‌باشد که در آینده بتواند پرسال را چابک‌تر کند.

حوزه‌های کشاورزی، معدن، تجارت و… به هسته‌ی اصلی پرسال، نزدیک‌تر هستند و از آن‌جایی که استارتاپ کشتیار در حوزه کشاورزی دقیق مشغول به فعالیت است، پرسال می‌تواند به آن کمک زیادی کند و در آینده استارتاپ فضاپایه کشتیار تبدیل به شریک استراتژیک پرسال شود.

در واقع محصول کشتیار در راستای اهداف استراتژیک پرسال قرار داشت و پرسال می‌تواند از محصول کشتیار در راستای فرآیندهای کاری خودشان در آینده استفاده کند و به عبارتی هر دو طرف باعث رشد یکدیگر شوند.”

با توجه به گفته‌های ایشان، پرسال در راستای مسئولیت اجتماعی خود، به فکر توسعه پایدار است و برای تحقق یافتن این ذهنیت مثبت، به کمک استارتاپ کشتیار در راستای بهبود شرایط کشاورزی قدم برداشته است.

هم‌چنین در ادامه ایشان، کشتیار را به این صورت تشبیه و توصیف نمود: “من کشتیار را به چشم بچه‌ی نابغه‌ای نگاه می‌کنم که تا حالا کشف نشده است و این بچه نه تنها نابغه است، بلکه بسیار پرتلاش و با انگیزه است.

به نظر من با گذر زمان تجربه این تیم در حوزه کسب و کار به قدری رشد می‌کند که به موفقیت‌های بین‌المللی دست می‌یابد؛ در واقع موفقیت‌های کشتیار را در چشم‌انداز بلند مدت، در سطح بین‌المللی میبینم.”

در نهایت ایشان به این نکته اشاره کردند که: “ما بسیار خوشحال هستیم که توانسته‌ایم در کنار یک تیم پر انرژی، با انگیزه و خستگی‌ناپذیر قرار بگیریم تا برای رسیدن به اهداف‌شان به آن‌ها کمک کنیم.

قطعاً این سرمایه‌گذاری صرفاً به منظور تأمین مالی نبوده است؛ بلکه به کشتیار کمک می‌کنیم تا در مسیر پر فراز و نشیب رو به رو، به بهترین شکل ممکن قدم بردارند و شاهد موفقیت‌‌هایشان باشیم.”

شرکت فضاپایه کشتیار بسیار مفتخر است که توانسته است با گروه سرمایه‌گذاری پرسال همکاری داشته باشد و نهایت تلاش خود را در جهت رشد و پرورش کشتیار انجام می‌دهد.

این خبر در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام قابل مشاهده است، مارا دنبال کنید.

ارسال نظر